Een kleine tegenslag

5 juni 2009
Eigenlijk zou ik afgelopen dinsdag met mijn eerste chemo beginnen. Een operatie zou eerst een optie zijn, maar bleek te risicovol. Hoewel ik vorige week vrijdag nog sterk genoeg bleek voor de chemo, bleek ik toch ineens hoge koorts te hebben. Een longinfectie. Dus afgelopen dinsdag geen chemo. Balen natuurlijk. Ik voelde me tot gisteren ook intens beroerd. Bezoek was niet aan mij besteed. En nog steeds wil ik m'n krachten sparen en is bezoek me nu nog te vermoeiend. Het is fijn om te weten dat zo velen van jullie met me meeleven. Dat heb ik nodig. Dat geeft me de wil om door te gaan. Als het goed is volgt nu een chemo na het weekend. Spannend. Ik hoop dat ik daarna weer eens naar huis kan gaan. Want hier zitten is ook niets kan ik je zeggen. Wellicht dus een kleine tegenslag. Maar ja, die zullen er ook wel eens bij zitten. Daar laat ik me niet door weerhouden!

0 reacties:

Een reactie posten